Pitanja i odgovori

Najčešće postavljena pitanja

1. Zašto je potrebno da se registrujem?

Kao registrovani korisnik možete poručivati robu iz našeg asortimana vrlo jednostavno i bez potrebe da svaki put, kada poručujete, iznova unosite podatke. Registrovanje je jednostavno: u gornjem desnom uglu u polju za registraciju unesete tražene podatke. Nakon izvršene registracije na Vaš e-mail koji ste uneli sa ostalim podacima biće poslata potvrda. Registracijom na našem sajtu postajete član Loyalty Cluba, čije članove očekuje niz iznenađenja i pogodnosti u predstojećem periodu.

 

2. Kako da se ulogujem na svoj nalog?

Da biste se ulogovali na svoj nalog, treba da kliknete na dugme “Uloguj se” u gornjem desnom uglu na samom vrhu početne strane packshop.rs i unesete podatke koje ste koristili prilikom registracije.

3. Kako da se izlogujem/odjavim sa sajta packshop.rs?

Da biste se izlogovali sa svog naloga, treba da kliknete na dugme “Izloguj se” u gornjem desnom uglu na samom vrhu početne strane packshop.rs. Na taj način sprečavate neovlašćeno upravljanje Vašim nalogom od strane trećih lica koja mogu pristupiti Vašem računaru.

4. Kako kreiram svoj nalog?

Da biste kreirali svoj nalog, neophodno je da se registrujete klikom na link “Registracija” u gornjem desnom uglu na vrhu početne stranice packshop.rs. Neophodno je da popunite označena polja u formularu za registraciju, pri čemu se možete registrovati kao pravno ili kao fizičko lice.

Poručivanje robe

1. Da li mogu da izmenim porudžbinu?

Ukoliko u postojeću porudžbinu želite da dodate artikle, dovoljno je samo da izvršite novu kupovinu. Nakon finalnog koraka i potvrde kupovine nemoguće je izmeniti porudžbinu samostalno, bilo da je u pitanju zamena jednog proizvoda drugim ili brisanje određenog artikla iz porudžbine. U tom slučaju Vam preporučujemo da kontaktirate sa našim Korisničkim servisom,koji će Vam pomoći da u porudžbinu unesete željene izmene.

2. Kako da znam da sam uspešno poručio/la robu?

Kada završite kupovinu poručivanjem sadržaja iz Vaše korpe, dobićete e-mailom potvrdu o poručenoj robi. Ukoliko nakon provere e-maila u porudžbinu želite da unesete izmene, pogledajte odgovor na prethodno pitanje. Ukoliko neposredno nakon poručivanja robe u Vaš inbox ne stigne e-mail sa potvrdom,proverite i foldere spam i junk za slučaj da je naš e-mail sistemski preusmeren tamo.

3. Kako da znam da je moja porudžbina prihvaćena i roba data na isporuku?

Kada dobijete potvrdu o porudžbini,Vaša isporuka automatski kreće sa pripremom, a u skladu sa uslovima navedenim u potvrdi porudžbine.

4. Da li mogu da poručim proizvod online a da ga preuzmem lično?

Ukoliko želite da lično preuzmete proizvod,neophodno je da to naznačite prilikom poručivanja robe iz Vaše korpe. Korisnički servis će kontaktirati sa Vama kako biste se dogovorili oko detalja preuzimanja robe sa naše adrese Tošin bunar 23, Zemun, Beograd.

5. Kako mogu da proverim istoriju svojih ranijih kupovina?

Da biste proverili prethodne kupovine kod nas, proverite svoj nalog kome možete pristupiti klikom na Moj nalog u gornjem desnom uglu na samom vrhu početne strane packshop.rs.

Isporuka robe

1. Da li isporučujete robu u moj grad?

Roba se isporučuje svuda na teritoriji Republike Srbije. Robu ne dostavljamo na području Kosova i Metohije.

2. Da li isporučujete robu van Republike Srbije?

Trenutno ne isporučujemo robu van teritorije Republike Srbije.

3. U kom roku mogu da očekujem dostavu robe ako sam poručio/la robu u petak?

Roba se isporučuje svakog narednog radnog dana nakon narudžbine. Ukoliko ste poručili robu (koja nema posebnu napomenu o vremenskom roku dostave robe) u petak, najkasnije do 12 sati, ona će biti uručena prvog narednog radnog dana. Može se desiti da se određena pošiljka isporuči i u subotu, ako je u pitanju grad/mesto gde služba dostave isporučuje subotom.

4. U kom roku mogu da očekujem dostavu robe ako sam poručio/la robu tokom vikenda ili u petak posle kraja radnog vremena?

U tom slučaju će roba (koja nema posebnu napomenu o vremenskom roku dostave robe) biti pripremljena za slanje prvog narednog radnog dana, odnosno u ponedeljak, a na Vašoj adresi će biti u utorak.

Cene i način plaćanja

1.     Da li mogu ostvariti neki popust?

Popust možete ostvariti prema uslovima koji su definisani našom prodajnom politikom kroz članstvo u Loyalty Clubu.Tada ćete biti u mogućnosti da ostvarujete popuste na svu robu koju kupujete preko Pack Shopa.